• ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    για αγορές άνω των 30€
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210-9415544
    Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00
images.jpg

Α. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

1. Πώς δημιουργώ λογαριασμό;

Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό κάντε κλικ στο κουμπί ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΓΓΡΑΦΗ (υπάρχει στην επάνω δεξιά γωνία του site) και εισάγετε  το e-mail σας και τον κωδικό πρόσβασης. Έτσι, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε οποτεδήποτε στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.

2.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός λογαριασμού στο miss-simbolo.gr;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της αποστολής και της τιμολόγησης και να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την παραγγελία σας.

3.Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ίδιες με τα καταστήματα Miss Simbolo;

Οι τιμές όλων των προϊόντων είναι πάντα οι ίδιες.

4.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η Miss Simbolo δε σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε όμως να μας τηλεφωνήσετε και αν δεν έχει φύγει η παραγγελία από την εταιρία μας, δεν θα σας αποσταλλεί.

5.Πώς μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία μου;

Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία για αυτό το προϊόν. Αν η πρώτη σας παραγγελία δεν έχει αποσταλεί και η δεύτερη είναι μικρότερη από 30€, δεν θα χρεωθείτε μεταφορικά αν οι δύο παραγγελίες συνολικά είναι πάνω από 30€.

6.Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρτα
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας με τη χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας(VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS,DINERS), καθώς και με προπληρωμένες κάρτες. Η χρέωση της κάρτας σας πραγματοποιείται μετά από έλεγχο και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Οι συναλλαγές σας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γίνονται μέσω της ALPHA Τράπεζας και προστατεύονται από τα  συστήματα online ασφαλείας της ALPHA Τράπεζας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

PAYPAL
Για το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής η συναλλαγή σας γίνεται μέσω της ασφαλούς σελίδας του PayPal ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,5€ ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%).

Κατάθεση στον Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρίας στην ALPHA BANK
Μπορείτε να κάνετε κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό αποστέλλοντας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο info@miss-simbolo.gr ή με fax στο 210-9417597 εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία. Μετά την παρέλευση των 2 εργάσιμων ημερών εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η κατάθεση η παραγγελία θα ακυρώνεται.

ALPHA BANK
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN: GR29 0140 1240 1240 0232 0000 443
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : MISS SIMBOLO Ε.Π.Ε

7.Γιατί δε γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;

Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι που δε γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας για να σας ενημερώσει σχετικά.

8.Πού απευθύνομαι όταν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210-9415544 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή μέσω e-mail στο info@miss-simbolo.gr

Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1.Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Η μεταφορά του εμπορεύματος πραγματοποιείται από τη Γενική Ταχυδρομική. Η παράδοση της παραγγελίας σας γίνεται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία του προϊόντος για τις περιοχές της Αττικής και εντός 2-4 εργάσιμων ημερών για τις απομακρυσμένες περιοχές και για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα. Πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επόμενη μέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30(ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.
Η διανομή των αποστολών γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και από τις 9:00 έως τις 13:30 το Σάββατο (Γενική Ταχυδρομική).

Οι αποστολές παραγγελιών θα γίνονται δωρεάν εφόσον η αξία της παραγγελίας υπερβαίνει το ποσό των 30€(ευρώ). Στις παραγγελίες αξίας κάτω των 30€(ευρώ) θα υπάρχει επιβάρυνση 3 ευρώ ως έξοδα αποστολής. 

2.Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210-9415544 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

3.Σε περίπτωση που απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας, τι γίνεται;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε η Γενική Ταχυδρομική θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσει το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες της Miss Simbolo. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

Γ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1.Ποιά είναι η πολιτική των επιστροφών;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος και να στείλουμε εμείς courier για την παραλαβή του.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε το Έντυπο Επιστροφής Προϊόντων που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία που σας στείλαμε. Τοποθετήστε το ρούχο μέσα στην επιπλέον συσκεασία που σας στέλνουμε και ειδοποιήστε το courier.

Με την παραλαβή της επιστροφής σας, θα δημιουργήσουμε ένα πιστωτικό κουπόνι αντίστοιχης αξίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε επόμενες αγορές σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στην αποθήκη μας και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη αγορά σας.  Χρησιμοποιήστε αυτόν τον τρόπο αν θέλετε να κάνετε αλλαγή, δηλαδή να παραγγείλετε άλλο μέγεθος ή άλλο είδος. .Αν επιλέξετε για την επιστροφή σας να σας εκδώσουμε πιστωτικό κουπόνι που θα χρησιμοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας, δεσμευόμαστε να είναι δωρεάν τα μεταφορικά  για την επόμενη παραγγελία σας, ακόμα και αν η αξία της είναι μικρότερη από 30€.

Εάν επιθυμείτε να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο της συναλλαγής σας, παρακαλούμε σημειώστε το στο χώρο κειμένου στο Έντυπο Επιστροφής Προϊόντων.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα με αντίστοιχο τρόπο σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, PayPal ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε αν η αγορά σας έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση) και θα ολοκληρώνεται το αργότερο εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστραφέντων ειδών.


Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια/barcode).H εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση αυτών.

Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης ,την απόδειξη λιανικής πώλησης, ή φωτοτυπία αυτής στην περίπτωση επιστροφής ποσότητας μικρότερης από αυτής της αγοράς.

2. Πώς θα γνωρίζω ότι έχετε παραλάβει το προϊόν που επέστρεψα;

Μόλις το προϊόν φτάσει στις αποθήκες της εταιρίας μας σας στέλνουμε σχετικό ενημερωτικό e-mail.


3. Υπάρχει χρέωση για την επιστροφή;

Tα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον αγοραστή.
Αν προτιμάτε να επιστέψετε τα ρούχα με δική μας χρέωση, θα τα παραλαμβάνουμε μόνο αν τα επιστρέφετε με την Γενική Ταχυδρομική και στην περίπτωση αυτή  θα σας χρεώσουμε με έξοδα επιστροφής 3€.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρίας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος στέλνοντας εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει.
 


4. Με ποιά μεταφορική εταιρία κάνω την επιστροφή;

Η Miss Simbolo συνεργάζεται με τη Γενική Ταχυδρομική οπότε και παραλαμβάνει το επιστραφέν προϊόν σε 2-4 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που φύγει από εσάς. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρίες δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για το χρόνο παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε κάθε περίπτωση, μόλις παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν θα επεξεργαστούμε το αίτημα σας και θα σας ενημερώσουμε με σχετικό e-mail.

5. Σε ποια διεύθυνση γίνεται η επιστροφή των προϊόντων;

Η διεύθυνση στη οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
MISS SIMBOLO Ε.Π.Ε
ΜΙΑΟΥΛΗ 52
18345 ΜΟΣΧΑΤΟ
ΤΗΛ:2109415544

6. Μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος σε κατάστημα Miss Simbolo;

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος σε οποιοδήποτε κατάστημα Miss Simbolo μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του (καρτελάκια) και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή την κάρτα αλλαγής σε περίπτωση δώρου. Σε περίπτωση αλλαγής σε φυσικό κατάστημα δε γίνεται πίστωση ή επιστροφή μετρητών.




Χρειάζεστε βοήθεια;
επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-9415544 (9.30-17.00)