• ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ                     ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ-ΠΡΟΑΣΤΙΑ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210-9415544
    Δευτέρα έως Σάββατο 10:00 -14.30
  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    για αγορές άνω των 30€
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210-9415544
    Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00
images.jpg

Α. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

1. Πώς δημιουργώ λογαριασμό;

Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό κάντε κλικ στο κουμπί ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΓΓΡΑΦΗ (υπάρχει στην επάνω δεξιά γωνία του site) και εισάγετε  το e-mail σας και τον κωδικό πρόσβασης. Έτσι, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε οποτεδήποτε στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.

2.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός λογαριασμού στο miss-simbolo.gr;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της αποστολής και της τιμολόγησης και να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την παραγγελία σας.

3.Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ίδιες με τα καταστήματα Miss Simbolo;

Οι τιμές όλων των προϊόντων είναι πάντα οι ίδιες.

4.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η Miss Simbolo δε σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε όμως να μας τηλεφωνήσετε και αν δεν έχει φύγει η παραγγελία από την εταιρία μας, δεν θα σας αποσταλλεί.

5.Πώς μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία μου;

Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία για αυτό το προϊόν. Αν η πρώτη σας παραγγελία δεν έχει αποσταλεί και είναι με αντικαταβολή και η δεύτερη είναι με αντικαταβολή,
θα χρεωθείτε μία φορά το ποσό της αντικαταβολής.

6.Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρτα
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας με τη χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας(VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS,DINERS), καθώς και με προπληρωμένες κάρτες. Η χρέωση της κάρτας σας πραγματοποιείται μετά από έλεγχο και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Οι συναλλαγές σας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γίνονται μέσω της ALPHA Τράπεζας και προστατεύονται από τα  συστήματα online ασφαλείας της ALPHA Τράπεζας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

PAYPAL
Για το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής η συναλλαγή σας γίνεται μέσω της ασφαλούς σελίδας του PayPal ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,5€ ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%).

Κατάθεση στον Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρίας στην ALPHA BANK
Μπορείτε να κάνετε κατάθεση στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς αποστέλλοντας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο info@miss-simbolo.gr ή ενημερώνοντας μας τηλεφωνικά στο 210-9415544 εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία. Μετά την παρέλευση των 2 εργάσιμων ημερών εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η κατάθεση η παραγγελία θα ακυρώνεται.

ALPHA BANK
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN: GR29 0140 1240 1240 0232 0000 443
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : MISS SIMBOLO Ε.Π.Ε

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN :GR30 0110 1040 0000 1044 7142 026
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : MISS SIMBOLO Ε.Π.Ε

EUROBANK
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN :GR89 0260 0550 0006 1020 0926807
ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0055.61.0200926807

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : MISS SIMBOLO Ε.Π.Ε

7.Γιατί δε γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;

Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι που δε γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας για να σας ενημερώσει σχετικά.

8.Πού απευθύνομαι όταν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210-9415544 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή μέσω e-mail στο info@miss-simbolo.gr

Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1.Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Οι αποστολές παραγγελιών θα γίνονται δωρεάν για όσο διάστημα υπάρχουν οι περιορισμοί για τον κορωνοϊό.

Η μεταφορά της παραγγελίας σας πραγματοποιείται για την Αττική από το Happy Courier και παραδίδεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα, αν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί εργάσιμη ημέρα έως τις 12.00. Για τις παραγγελίες της Αττικής που πραγματοποιούνται το Σαββατοκύριακο, η παράδοση θα είναι την Τρίτη.

Οι παραγγελίες με παράδοση εκτός Αττικής αποστέλονται με τη Γενική Ταχυδρομική. Ο χρόνος παράδοσης εκτός Αττικής είναι 2-4 ημέρες. Αυτή την περίοδο για τις αποστολές εκτός Αττικής ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις  που μπορεί να φτάσουν ται τις 10 ημέρες.

Θα σας αποστέλουμε sms με τον αριθμό της αποστολής σας και μπορείτε να μεταβείτε στο site του αντίστοιχου courier  για να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας βάζοντας τον αριθμό αποστολής στο πεδίο Αναζήτηση αποστολών. Μπορείτε επίσης να καλείτε εμάς στο 210 9415544 για να σας εξυπηρετήσουμε.

HAPPYCOURIER               https://happycourier.gr/track-form/
ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ   https://www.taxydromiki.com/track       

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα. Πέραν αυτής της ώρας, τις επεξεργαζόμαστε την επόμενη μέρα.
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30(ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

Όταν το εμπόρευμα φύγει από τις αποθήκες της Miss Simbolo, σας αποστέλλεται e-mail με το οποίο θα ενημερώνεστε ότι η παραγγελία σας είναι καθ΄οδόν.

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε το courier θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσει το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στην αποθήκη της Miss Simbolo. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

Επίσης αν το κουδούνι γράφει διαφορετικό όνομα από το δικό σας, παρακαλούμε να το σημειώνετε στα σχόλια.

Οι αποστολές παραγγελιών θα γίνονται δωρεάν όσο καιρό τα καταστήματά μας παραμένουν κλειστά!

2.Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210-9415544 (από Δευτέρα έως Σάββατο 09:00-20:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

3.Σε περίπτωση που απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας, τι γίνεται;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε το courier  θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσει το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες της Miss Simbolo. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

Γ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1.Ποιά είναι η πολιτική των επιστροφών;



2. Πώς θα γνωρίζω ότι έχετε παραλάβει το προϊόν που επέστρεψα;

Μόλις το προϊόν φτάσει στις αποθήκες της εταιρίας μας σας στέλνουμε σχετικό ενημερωτικό e-mail.


3. Υπάρχει χρέωση για την επιστροφή;

Ειδικά για την περίοδο από 19/3/20 που έκλεισαν τα καταστήματά μας έως και σήμερα, η πρώτη επιστροφή που θα κάνετε με τo HAPPY COURIER(για την Αττική) η με την Γενική Ταχυδρομική(για την υπόλοιπη Ελλάδα εκτός Αττικής) θα είναι δωρεάν!

4. Με ποιά μεταφορική εταιρία κάνω την επιστροφή;

Η Miss Simbolo συνεργάζεται με το  HAPPY COURIER(για την Αττική) και  με την Γενική Ταχυδρομική(για την υπόλοιπη Ελλάδα εκτός Αττικής). Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρίες θα πρέπει να έχετε προπληρώσει εσείς τα μεταφορικά και δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για το χρόνο παραλαβής των προϊόντων που θα μας επιστρέψετε.

5. Σε ποια διεύθυνση γίνεται η επιστροφή των προϊόντων;

Η διεύθυνση στη οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
MISS SIMBOLO Ε.Π.Ε
ΜΙΑΟΥΛΗ 52
18345 ΜΟΣΧΑΤΟ
ΤΗΛ:2109415544

6. Μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος σε κατάστημα Miss Simbolo;

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος σε οποιοδήποτε κατάστημα Miss Simbolo μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του (καρτελάκια) και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή την κάρτα αλλαγής σε περίπτωση δώρου. Σε περίπτωση αλλαγής σε φυσικό κατάστημα δε γίνεται πίστωση ή επιστροφή μετρητών.




Χρειάζεστε βοήθεια;
επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-9415544 (9.30-17.00)