• ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30€                
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210-8087064
    Δευτέρα έως Σάββατο 10:00 -16.00
  • ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    για αγορές άνω των 30€
  • ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210-9415544
    Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 17:00
images.jpg

Α. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

1. Πώς δημιουργώ λογαριασμό;

Για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό κάντε κλικ στο κουμπί ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΓΓΡΑΦΗ (υπάρχει στην επάνω δεξιά γωνία του site) και εισάγετε  το e-mail σας και τον κωδικό πρόσβασης. Έτσι, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε οποτεδήποτε στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.

2.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός λογαριασμού στο miss-simbolo.gr;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της αποστολής και της τιμολόγησης και να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την παραγγελία σας.

3.Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ίδιες με το κατάστημα Miss Simbolo;

Οι τιμές όλων των προϊόντων είναι πάντα οι ίδιες.

4.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η Miss Simbolo δε σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε όμως να μας τηλεφωνήσετε και αν δεν έχει φύγει η παραγγελία από την εταιρία μας, δεν θα σας αποσταλλεί.

5.Πώς μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία μου;

Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία για αυτό το προϊόν. Αν η πρώτη σας παραγγελία δεν έχει αποσταλεί και είναι με αντικαταβολή και η δεύτερη είναι με αντικαταβολή,
θα χρεωθείτε μία φορά το ποσό της αντικαταβολής.

6.Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πιστωτική/Χρεωστική/Προπληρωμένη κάρτα
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας με τη χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας(VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS,DINERS), καθώς και με προπληρωμένες κάρτες. Η χρέωση της κάρτας σας πραγματοποιείται μετά από έλεγχο και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της. Οι συναλλαγές σας με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γίνονται μέσω της VIVA WALLET και προστατεύονται από τα  συστήματα online ασφαλείας της VIVA WALLET τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

PAYPAL
Για το συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής η συναλλαγή σας γίνεται μέσω της ασφαλούς σελίδας του PayPal ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

Αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα από τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 2,5€ ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Κατάθεση στον Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρίας 
Μπορείτε να κάνετε κατάθεση στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό αποστέλλοντας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με e-mail στο info@miss-simbolo.gr ή ενημερώνοντας μας τηλεφωνικά στο 210-8087064 εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η παραγγελία. Μετά την παρέλευση των 2 εργάσιμων ημερών εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η κατάθεση η παραγγελία θα ακυρώνεται.


ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ


ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ IBAN : GR0701101410000014100963694

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ 14100963694

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ : Ν ΑΛΒΕΡΤΗ Μ ΧΑΙΚΑΛΗ Ο Ε


7.Γιατί δε γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;

Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι που δε γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας για να σας ενημερώσει σχετικά.

8.Πού απευθύνομαι όταν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210-8087064 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-16:00) ή μέσω e-mail στο info@miss-simbolo.gr

Β. ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

1.Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;

Οι αποστολές παραγγελιών είναι δωρεάν για ποσά άνω των 20€.

Οι παραγγελίες  αποστέλονται με τη ACS courier. Ο χρόνος παράδοσης για την Αττική είναι 1-3 ημέρες και εκτός Αττικής 2-4 ημέρες. Στην περίοδο των εκπτώεων, λόγω αυξημένης κίνησης σε όλα τα courier, ενδέχεται να υπάρχει καθυστέρηση παράδοσης έως 10 ημέρες. Μπορείτε να παρακολουθείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας στο site της ACS courier, εισάγοντας τον αριθμό αποστολής που σας στέλνουμε με SMS. Αν θέλετε να παραλάβετε πιο άμεσα, μπορείτε να ζητήσετε παραλαβή από το γραφείο της ACS courier της περιοχής σας.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12.00 (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα. Πέραν αυτής της ώρας, τις επεξεργαζόμαστε την επόμενη μέρα.
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:00(ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.


Θα σας αποστέλλουμε sms με τον αριθμό της αποστολής σας και μπορείτε να μεταβείτε στο site της ACS courier  για να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας βάζοντας τον αριθμό αποστολής στο πεδίο Αναζήτηση αποστολών. Μπορείτε επίσης να καλείτε εμάς στο 210 8087064 για να σας εξυπηρετήσουμε.

ACS courier        

Όταν το εμπόρευμα φύγει από τις αποθήκες της Miss Simbolo, σας αποστέλλεται e-mail με το οποίο θα ενημερώνεστε ότι η παραγγελία σας είναι καθ΄οδόν.

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε το courier θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσει το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στην αποθήκη της Miss Simbolo. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

Επίσης αν το κουδούνι γράφει διαφορετικό όνομα από το δικό σας, παρακαλούμε να το σημειώνετε στα σχόλια.


2.Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210-80870647 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00-16.00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

3.Σε περίπτωση που απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας, τι γίνεται;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε το courier  θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσει το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες της Miss Simbolo. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

Γ. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

1.Ποιά είναι η πολιτική των επιστροφών;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε.

Η πρώτη επιστροφή που θα κάνετε  θα είναι δωρεάν, αρκεί να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας στο τηλέφωνο 210 8087064! Επιστροφές με χρέωση μας θα γίνονται δεκτές μόνο με την ACS courier!

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» Το «έντυπο επιστροφής» βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του ρούχου.

2. Πώς θα γνωρίζω ότι έχετε παραλάβει το προϊόν που επέστρεψα;

Μόλις το προϊόν φτάσει στις αποθήκες της εταιρίας μας σας στέλνουμε σχετικό ενημερωτικό e-mail.

3. Υπάρχει χρέωση για την επιστροφή;

Η πρώτη επιστροφή που θα κάνετε με την ACS courier θα είναι δωρεάν!

4. Με ποιά μεταφορική εταιρεία κάνω την επιστροφή;

Η Miss Simbolo συνεργάζεται με την ACS courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρίες θα πρέπει να έχετε προπληρώσει εσείς τα μεταφορικά και δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για το χρόνο παραλαβής των προϊόντων που θα μας επιστρέψετε.

5. Σε ποια διεύθυνση γίνεται η επιστροφή των προϊόντων;

Η διεύθυνση στη οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

MISS SIMBOLO
Ν ΑΛΒΕΡΤΗ Μ ΧΑΙΚΑΛΗ Ο Ε

Κυριαζή 21

145 62 Κηφισιά

ΤΗΛ:210 8087064

6. Μπορώ να κάνω αλλαγή του προϊόντος σε κατάστημα Miss Simbolo;

Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος στο κατάστημα Miss Simbolo στην Κηφισιά μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του (καρτελάκια) και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή την κάρτα αλλαγής σε περίπτωση δώρου. Σε περίπτωση αλλαγής σε φυσικό κατάστημα δε γίνεται πίστωση ή επιστροφή μετρητών.




Χρειάζεστε βοήθεια;
επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-8087064 (10.00-16.00)